Conzoom (1)

CONZOOM®RAPPORT

Få kortlagt dit marked og dit kundeunivers i en conzoom®rapport, og bliv klogere på de kunder, du kender i dag, så du kan nå bedre ud til flere i morgen

 

Bliv klogere på dine kunder

En conzoom®rapport giver dig et godt billede af dit kendte kundeunivers i tekst, diagrammer og på kort. Vi viser dig, hvor dine kunder bor, hvilke conzoom®typer, du har flest af, og deres karakteristika som mennesker og forbrugere

 

conzoom®rapporten skabes på baggrund af dit opland eller din kundefil og giver dig den indsigt, der skal til for at styrke din forretning. Vi inddrager dine kundedata om fx alder og antal børn i beregningen, for at give dig så præcist et resultat som muligt

 

Den kundeindsigt er ideel, når du analyser og kortlægger dit markedspotentiale og -mætning, som forarbejde til potentialeberegninger forud for indtræden på nye markeder, til at kommunikere klart og målrettet, til at forklare forskelle på markedsandele fordelt på områder, til forskningsprojekter, der vil forklare og dokumentere demografiske forskelle eller til at optimere serviceudbud til borgere, brugere og kunder

 

Markeds- og kundeanalyse med  en conzoom®rapport giver dig indblik i

  • Geografi
  • Demografi
  • Socioøkonomi
  • Forbrugeradfærd
  • Livsstil
  • Holdninger
  • Medieforbrug

Sådan gennemføres analysen

Med udgangspunkt i adresserne på dine eksisterende kunder, analyseres ovenstående karakteristika. Udover adresserne kan analysen inddrage dine data om kundernes alder og antal børn, der yderligere højner præcisionen

 

20180727 Eksempel Paa Side Til Web

keyboard_arrow_rightSe et eksempel på en conzoom®rapport

Christian Solon

Key Account Manager

+45 6017 8811

Lær dine kunder at kende, så du kan få flere i morgen

Chistian Solon hjælper dig med conzoom®rapporten

person_outline
mail_outline
phone

Tilmeld dig Geomatics nyhedsbrev